Tuesday, May 26, 2020

Iklan?

Hahaha.

Sebenarnya dah berapa hari ni, saya membaca balik blog2 saya yang lama. OMG I can't believe that 10 years ago I am such a kiddos.

Belajar makeup pun tak habis sebab dah dapat kerja kat YTL Comms. Lepas tu bermula la segalanya. Sekarang dah jadi sales- Account Manager and seronok  dengan gaji dan kerja yang flexible.

Iklan hari ni ialah nak tunjuk muka 10 tahun dahulu dengan muka sekarang. Takde buat plastik surgery pun cuma makin cerah sikit lah berbanding gelap dan hitam dulu tu. Hahahaha.

Ready??

16 May 2020


Sekarang??




Sekarang dah kurang make-up tebal-tebal mcm Opera Cina. Saya buat eyelash extension jer. Lepas tu muka memang naked. Anyway due to so much make-up since I was young. Ni lah resultnya - DARK CIRCLE.

Saya pun sekarang pelik tengok social media sekarang. Kalau throwback gambar2 lama mesti nampak hitam dan kusam. Adakah kerana kamera sekarang makin canggih? Hahahaha. Saya tak buat drip vitamin C pun. Ke semakin tua kulit kita mengembang dan putih? Kahkahkah..

Anyway tu je iklan for today. Nak sambung pasal psycho experience later.

Have a happy and beautiful heart!





No comments:

Post a Comment